سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اسامی رسانههای تحت سیطره صهیونیستها

ارسال شده توسط . در 89/5/14 9:26 عصر

در حال حاضر تنها شش کمپانى رسانه‏اى وجود دارد که تمامى آن‏ها اخبار خود را از دو خبرگزارى رویترز و آسوشیتدپرس تأمین مى‏کنند که هر دو آن‏ها نیز تحت مالکیت خانواده یهودى و مشهور «روچیلد» قرار دارند.    

به گزارش جهان، پایگاه خبرى «رنس» طى گزارشى با عنوان «چیرگى رسانه‏هاى صهیونیستى» به بررسى نفوذ محافل صهیونیستى بر رسانه‏هاى غالب جهانى پرداخته است.

این گزارش با بیان این که طى دهه‏هاى پیش، بیش از 88 کمپانى رسانه‏اى وجود داشته است، مى‏نویسد: امروز تنها شش کمپانى رسانه‏اى وجود دارد که تمامى آن‏ها اخبار خود را از خبرگزارى «رویترز» و «آسوشیتدپرس» تأمین مى‏کنند. این در حالى است که در عرض 20 سال اخیر سهام آسوشیتدپرس از سوى رویترز خریدارى شده است و خبرگزارى رویترز نیز از سال 1851 تحت مالکیت خاندان یهودى و مشهور «روچیلد» است.

گزارش رنس در ادامه به انتشار اطلاعات جمع‏آورى شده در رابطه با رسانه‏هاى غالب جهانى و ارتباط آن‏ها با شرکت‏ها و محافل صهیونیستى پرداخته است:

شرکت «جنرال الکتریک»
این شرکت در انتخابات سال 2000 میلادى، 1.1 میلیون دلار به ستاد تبلیغاتى جورج بوش کمک کرد.
شبکه‏هاى تلویزیونى تحت مالکیت جنرال الکتریک عبارتند از:ادامه مطلب...

یهودیان کنترل رسانه های انگلیسی را در دست دارند

ارسال شده توسط . در 89/4/16 6:1 عصر

رمی آبرامسکی یهودی، مدیر رادیو و موسیقی بی بی سی است و کنترل رادیوهای 1، 2، 3 ، 4، 5 Live و عملیات رادیو دیجیتال بی بی سی را بر عهده دارد. آبرامسکی، قدرتمندترین مدیر اجرایی رادیویی در انگلیس، سرویس اجتماعی و بخش آگهی‌های تجاری است؛ با کنترل بر پنج ایستگاه رادیویی ملّی، این زن بر چهل و نه درصد از کلّ عرصة رادیویی در بریتانیا نظارت دارد. 
 
 
توماس اسپارکس1

اشاره:

همچنان که اکثر آگاهان می‌دانند، اکثریّت رسانه‌های الکترونیکی و چاپی آمریکا در سلطة بی‌ قید و شرط صهیونیست‌هایی قرار دارد که از طریق این رسانه‌ها در مواقع حسّاس وارد عمل می‌شوند و افکار عمومی جامعة آمریکا را در جهت اهداف سلطه‌طلبانه و زیاده‌خواهانة خود شکل می‌دهند. امّا شاید کمتر کسی بداند که مشابه همین وضعیّت بر رسانه‌های انگلیسی نیز حاکم است.  تقریباً تمامی رسانه‌های عمده در بریتانیا، به طور مستقیم یا غیر مستقیم زیر نفوذ یهودیانی قرار دارند که در راستای منافع خود، این رسانه‌ها را برای پیشبرد اهداف استراتژیک صهیونیسم جهانی به کار می‌گیرند.

همچون آمریکا، در انگلیس نیز یهودیان تقریباً تمامی رسانه‌های الکترونیکی و چاپی این کشور را در چنگ خود دارند و صرفاً با در نظر گرفتن منافع آنها، «افکار عمومی» و سیاست‌گذاری‌های دولت را شکل می‌دهند. با این شیوه آنها سیاست «چند‌فرهنگی و چند‌نژادی» مهاجرت‌های جهان سوم و «ضدّ نژادپرستی» را برای مدّت‌ها ترویج کرده اند،
به گونه‌ای که در سرکوب حتّی کوچک‌ترین مخالفت‌ها نسبت به چنین سیاست‌هایی، توفیق داشته‌اند.ادامه مطلب...

پیدا و پنهان شبکه 'فارسی 1'

ارسال شده توسط . در 89/3/19 10:31 عصر

پیدا و پنهان شبکه "فارسی 1"

در حوزه سرگرمی و تفریحی، شبکه های ماهواره ای به عنوان رقیبی سرسخت و قدرت مند در برابر صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران عرض اندام کرده اند. متاسفانه در حال حاضر شبکه هایPMC ،GEM ،PERSIA TV ، PERSIA MBCو نیز شبکه تازه تاسیس فارسی وان جای خود را در میان مخاطبان باز کرده اند، این شبکه ها، انبوهی از برنامه های تفریحی؛ اعم از فیلم های سینمایی، موزیک ویدئو، دوربین مخفی، سریال و... را برای بینندگان پخش می کنند. بنابراین، هرگاه مردم احساس کنند، که تلویزیون ایران برنامه ای باب میل آنها ندارد، به راحتی قادرند از میان این شبکه ها برنامه ای جالب برای تماشا پیدا کنند.
نکته مهم در این بین این است که بسیاری از این برنامه ها منطبق با موازین دینی و اخلاقی مردم ما نیست و این خطر وجود دارد که این قبیل برنامه ها در دراز مدت تاثیر غیر قابل جبرانی در نوع تفکر و نگاه اجتماعی مردم بگذارد. به عنوان مثال، شبکهPersia TV طی برنامه ای با عنوان Star Persian Next در چند مرحله، خوانندگان جوان ایرانی را با سودای ستاره شدن به دبی می کشاند تا آنها در رقابت با دیگران به عنوان ستاره بعدی ایران در عرصه خوانندگی مطرح شوند. شرکت صدها خواننده جوان در این مسابقه و نیز استقبال بینندگان از این برنامه، به خوبی جای پای این قبیل برنامه ها را در میان مخاطبان نشان می دهد. تجربه نشان داده که مردم ایران علاقه شدیدی به سریال دارند و اگر تا چند سال پیش هفته ای چند سریال از تلویزیون ایران پخش می شد، اما اکنون روزی چند سریال به صورت شبانه پخش می شود و شبکه تازه تاسیس فارسی 1 نیز با در نظر گرفتن میل شدید مردم ایران به سریال، آغاز به فعالیت کرده و در کمال ناباوری در مدت فعالیت بسیار کوتاه خود و علیرغم دوبله های بسیار ضعیف، جای خود را در میان ایرانیان باز کرده است.
این شبکه ماهواره ای تازه تاسیس، از طریق ماهواره هات بیرد به راحتی قابل دریافت است. این شبکه پس از مدتی تبلیغ و در انتظار نگه داشتن مخاطبان فارسی زبان خود، بالاخره در روز شنبه 10 مرداد برابر با اول آگوست 2009 برنامه های خود را شروع کرد، که اغلب برنامه های این شبکه، شامل پخش سریال های خانوادگی و تفریحی کشورهای مختلف، از جمله آمریکا و کره به زبان فارسی (دوبله) بوده و دارای موزیک ویدئوهای خاص خود نیز می باشد، که متاسفانه به دلیل ناآگاهی مخاطبین از اهداف پیدا و پنهان گردانندگان این شبکه، در حال حاضر شبکه فارسی 1 مخاطبین بسیاری را از میان جوانان و بخصوص خانواده ها به خود اختصاص داده که این مسئله می تواند هشدار و زنگ خطری جدی برای متولیان رسانه ملی محسوب شده و رسالت ایشان را در ارتقای کیفی برنامه های تولیدی سیما افزایش دهد.


اهمیت موضوع
شبکه فارسی وان، که گفته می شود، توسط کمپانی استار متعلق به شرکت نیوزکورپریشن اداره می شود، مدت کوتاهی است که با آغاز پخش برنامه های خود وارد عرصه تاخت و تاز فرهنگی فارسی زبان شده است. این رخداد جدید شبکه های ماهواره ای، بر خلاف سایر شبکه های مشابه، فیلم ها و سریال های روز تولید غرب را به صورت دوبله فارسی-هرچند ضعیف- پخش می کند. از نکات قابل توجه در خصوص شبکه فارسی 1 مدیریت و شیوه اداره این شبکه است. به نظر می رسد، دانستن برخی اطلاعات در این خصوص ضمن اینکه می تواند جالب باشد، شاید بتواند در تشریح اهداف و نیات پنهان این شبکه برای مخاطبین موثر واقع شود.


روبرت مرداک کیست؟
شبکه فارسی وان متعلق به فردی به نام روبرت مرداک - امپراطور رسانه ای - است، که یک یهودی استرالیایی و چهارمین مرد ثروت مند آسیاست. دفتر مرکزی این شبکه در هنگ کنگ قرار دارد و توسط کمپانی معروف استار، متعلق به نیوز کورپریشن واقع در نیویورک و با همکاری شرکت افغانی موبی متعلق به خانواده محسنی اداره می شود. مالک شرکت نیوز کورپوریشن نیز روبرت مرداک است. او به نقش پررنگ خود و ادامه مطلب...

صهیونیسم و رسانه های خبری

ارسال شده توسط . در 88/12/16 9:29 عصر

صهیونیسم و رسانه های خبری

 

صهیونیست‏ها چگونه توانستند بر رسانه‏های فراگیر جهان‏ سیطره پیدا کنند؟

این پرسش برای هر مسلمانی مطرح است.در پاسخ باید گفت‏که چنین وضعیت و موقعیتی نتیجه برنامه‏ریزی‏ها و

زمینه‏سازی‏های دراز مدت بوده است.طبق این نقشه‏ها،صهیونیست‏ها توانستند با شستشوی مغزی مردم جهان،به ویژه‏ مردم آمریکا و اروپا،چهره خود را از افرادی خبیث ، مکار ، آزمند ، خونریز و ترسو ، به صورت افرادی شجاع ، نابغه ، دارای پشتکار ،آرمانگرا و هوشمند جلوه دهند. در سال 1869 راشورون- خاخام یهودی- در سخنرانی خوددر شهر پراگ ، پیرامون اهمیت رسانه‏ها در نظر یهودیان ،گفت:

اگر طلا نخستین قدرت ما برای سیطره بر جهان است ، مطبوعات باید دومین قدرت ما باشد.

نخستین کنگره صهیونیسم در سال 1897 در شهر بال سوئیس‏به ریاست تئودور هرتصل،مهمترین نقطه تحول در شیوه‏شستشوی مغزی مردم بود.تا آن زمان یهودیان،در نظر جوامع‏اروپایی چهره‏ای منفی داشتند.دلیل نفرت مردم از یهودیان قبضه‏کردن تمام فعالیت‏های اقتصادی بود.شاعران و ادیبان اروپایی دربسیاری از آثار خود،این چهره را به خوبی ترسیم کرده و درنوشته‏های خویش به مذمت آنان برخاستند.نمایشنامه«تاجرونیزی»نوشته شکسپیر شاعر مشهور انگلیسی که در آن شخصیت‏شایلوک-تاجر آزمند یهودی-به تصویر کشیده شده بود،یکی ازآن آثار است.

با توجه به این چهره،طبیعی بود که حکمای صهیون در کنگره‏بال،توجه خود را به تحقیق درباره نفرت از شخصیت یهود در نزدافکار عمومی معطوف کنند.نظر این عده بر این امر مستقر شد که‏ادامه مطلب...